Hoe ClocX voor de accountmanager werkt
Met ClocX haal je het maximale uit een verkoopgesprek én het gespreksverslag dat je daarvan maakt. Nooit eerder maakte je zo makkelijk het perfecte bezoekverslag. Zo heb je als accountmanager geen last meer van vervelende administratieve taken. ClocX maakt het je gemakkelijk en helpt je scoren. Wat ClocX jou als accountmanager oplevert:
- Je maakt makkelijk een overzichtelijk bezoekverslag binnen twee minuten. Je hoeft geen aantekeningen meer te maken op losse papiertjes, maar pakt je smartphone, notebook of tablet erbij en vult in de app na of zelfs tijdens het gesprek een aantal meerkeuzevragen in. Je kiest je antwoorden, je klikt ze aan en je bent klaar: het bezoekverslag verschijnt in je mail en andere programma’s waar je ClocX aan gekoppeld hebt.
- Opvolgacties staan direct in je agenda. De ClocX-app stelt je ook vragen over opvolgacties die je moet uitvoeren en voor wanneer dit moet gebeuren. Als je ClocX hebt gekoppeld aan Microsoft 365 staan de opvolgacties daarna direct in je agenda. Zo vergeet je nooit meer vervolgstappen te ondernemen.
- Het bezoekverslag kan direct naar je klant toe. Nadat je de meerkeuzevragen hebt ingevuld ontvang je het verslag in je mail. Om je klant te herinneren aan alle zaken die besproken zijn inclusief de vervolgafspraken, stuur je dit eenvoudig door naar de klant.
- Je blijft op koers om je doelen te bereiken. Met ClocX houd je bij in welke fase van het verkoopproces je je bevindt en of je de juiste beslissingen neemt om je doel te behalen. Bespreek je bijvoorbeeld wel de juiste onderwerpen? ClocX houdt je scherp. Met ClocX-data doe jij nog beter wat je het beste doet: verkopen.
Dit alles maakt ClocX de perfecte persoonlijke assistent. Je besteedt nooit meer te veel tijd aan administratieve werkzaamheden, maar hebt wel altijd je zaken op orde. Met ClocX laat je nooit meer kansen liggen.