Hoe Clocx voor het management werkt

Met Clocx maken accountmanagers binnen twee minuten perfecte bezoekverslagen. ClocX houdt jou als leidinggevende op de hoogte van de informatie die accountmanagers verzamelen. Clocx biedt het management:

  • Controle over het verkoopproces. Door samen van tevoren het vragenpad op te stellen, heb je invloed op de informatie die accountmanagers tijdens klantgesprekken ophalen. Bovendien zorgt Clocx dat na klantgesprekken altijd opvolgacties volgen. Bij het maken van het bezoekverslag belanden de acties namelijk direct in de agenda van de accountmanager. Met dit systeem doorlopen accountmanagers alle stappen in het verkoopproces op het juiste moment. Dit verkleint het missen van kansen.
  • Waardevolle data en unieke inzichten. Het vragenpad van de Clocx-app zorgt ervoor dat bezoekverslagen altijd uit de gewenste informatie bestaan. Clocx levert veel meer waardevolle informatie en inzichten op dan je normaal uit een klantgesprek en bijbehorend verslag zou krijgen. Deze cijfermatige informatie is meteen te gebruiken, ook in andere programma’s als je deze gekoppeld hebt aan Clocx.
  • Sturing voor de groei van je bedrijf. De data van Clocx geeft je inzicht in wat er goed gaat en waar ruimte voor verbetering is. Clocx helpt je als manager om het team op basis van de juiste informatie aan te sturen. Inzicht in wat de meeste omzet oplevert, helpt je bijvoorbeeld je omzet te vergroten. Inzicht in hoe vaak (potentiële) klanten worden bezocht, helpt je om klanten nog beter centraal te stellen.

Accountmanagers besteden nooit meer te veel tijd aan administratieve werkzaamheden, maar hebben wel altijd hun zaken op orde. Klantgesprekken leveren zo meer waardevolle informatie op dan ooit tevoren. Die informatie kun je meteen gebruiken om je organisatie de juiste richting op te sturen.

Ervaar Clocx voor jouw organisatie!

 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.